Hyperverkottuneessa maailmassa asiakaskokemuksesta on nopeasti tulossa yritysten tärkein keino erottua. Kun IT ja business yhdessä kehittävät digitaalista asiakaskokemusta, tulee APIen elämänkaaren hallinnasta kynnyskysymys digitaalisten toimitusten sujuvuudessa.

Uusia digitaalisia asiakaskokemuksia API elämänkaaren hallinnalla

Agentit ja Axway järjestävät aamiaisseminaarin Royal Crowne Plazassa Helsingissä 9.3.2017. Seminaarin päätteeksi verkostoidutaan maittavan lounaan äärellä.

Kuulemme parhaista käytännöistä ja kantapääopeista mm. seuraavilta yrityksiltä: Finnair, Northern European Bank, Erste Bank, Storebrand, Scania, Essent & BT. Nämä kaikki käyttävät Axway API Management ratkaisuja.

Paikkoja on rajoitetusti, joten rekisteröidy heti.


Lisätietoja: https://www.axway.com/en/event/digitize-new-customer-experiences-full-lifecycle-api-management